Au pair in Sydney, Australië

Nog maar 4 weken te gaan!

Over 4 weken is het dan eindelijk zo ver, dan vlieg ik naar Sydney om voor 6 maanden als au pair te gaan werken! Super spannend.
30 januari om 22:00 uur zal ik in het vliegtuig stappen richting Dubai, en na een overstap van 2 uur vlieg ik richting Sydney en kom daar 1 februari om 6:30 uur aan. Een lange reis, maar het is het waard!
Ik reis samen met Chantal, een super leuk meisje die ik heb leren kennen op de au pair voorbereidingsworkshop! Het is leuk om al wat contacten te hebben, vooral als je naar de andere kant van de wereld gaat.

Mijn hostfamily is super aardig, in november had ik een skype gesprek met de hostmom en zag ik ook 2 van de 4 kinderen. Ook heb ik geskyped met de au pair die daar nu zit, ze komt uit Finland en was erg aardig! Als ik aankom, is zij er ook nog en kan zij de werkzaamheden uitleggen en mij wegwijs maken, wat erg fijn is! Na goed nadenken heb ik gekozen voor deze familie die in Sydney woont en kan ik niet wachten om ze in het echt te ontmoeten

Smile


Deze laatste weken staan in het teken van de laatste dingen regelen, koffers inpakken (wat ga ik allemaal meenemen?!) en afscheid!

Een korte blog, maar de volgende zal een stuk langer zijn als ik in Sydney zit

Laughing

Tot de volgende blog!

Groetjess,

Anouk

Reacties

Reacties

Eveline

Superleuk dat je een blog gaat bijhouden! Heeeel benieuwd naar al je verhalen. Ik ga je missen????

Sandra

Wat leuk dat je deze reis gaat maken! Ik vind het super stoer. We willen je niet alleen succes wensen, maar vooral ook heel veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!